Ibus i problemes amb Unity

Porto uns dies al netbook usant Ubuntu 11.10 amb Unity, i m’havia desaparegut l’IBUS que uso per escriure en Xinès. No hi havia manera que funcionés.
Finalment he trobar la solució:
1, instal·lem dconf-editor:
sudo apt-get install dconf
2, executem dconf-editor

3, i anem a …
unity

Un cop aquí, cal afegir ‘Ibus’ i fem RETORN. Ara ja ho tenim funcionant!

Posted on 17/12/2011, in programari, ubuntu. Bookmark the permalink. 2 comentaris.

  1. Sóc usuari de Debian Squeeze amb KDE i vaig experimentar també problemes amb l’IBUS: funcionava bé en xinès (també tinc aquestes aficions), però em vaig veure capaç de fer aparéixer cap caràcter accentuat o amb dièresi.

    Total, que el vaig desintal·lar i vaig tornar al vell SCIM (ara amb TEGAKI per a fer també entrades “a pols”).

Deixa un comentari

