Em falla org2blog

Fins aquests dies Org2blog anava😦

No sé que passa, però algunes vegades em va i d’altres falla, i molt, o em penja un bon munt d’esborranys, així que em toca emigrar de moment!

Els errors que em salta són del tipus:
Making completion list… [2 times]
Contacting host: croniqueslinux.wordpress.com:80 [2 times]
progn: Why? url-http-response-status is nil
Contacting host: croniqueslinux.wordpress.com:80 [3 times]
progn: Why? url-http-response-status is nil

i així es queda.

Buscaré la solució, mentrestant a publicar d’una altra manera…

:’-(

Posted on 12/08/2014, in org2blog. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Deixa un comentari

